• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

جدول رده بندی مسابقات فرمول یک 2023


در سال 2023 میلادی، هفتادچهارمین فصل مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. مسابقه فرمول یک 2023، براساس تقویم خورشیدی کشورمان، از اواسط اسفندماه 1401 شروع شده و در اوایل آذرماه 1402 نیز به پایان می‌رسد.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

بهترین لاستیک برای پژو 207


لاستیک استاندارد این خودرو سایز 185/65R14 می باشد ولی شما می توانید سایز 195/60R14 و لاستیک سایز 205/60R14 را نیز جایگزین سایز استاندارد این خودرو کنید. برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

مفهوم نقاط قرمز و زرد روی دیواره لاستیک خودرو چیست ؟


همانطور که می دانید روی دیواره ی هر لاستیکی، یکسری اعداد و حروف انگلیسی درج شده است که در مقاله های متعددی درباره ی آنها صحبت کرده ایم. بطور مثال پیش از این در مقاله علائم درج شده روی دیواره لاستیک ، درباره سایز لاستیک ، نوع و ساختار لاستیک ، شاخص بار و شاخص سرعت لاستیک ، تحمل بار اضافی لاستیک ، تاریخ تولید لاستیک ، شاخص دما، شاخص سایش و شاخص چسبندگی آن توضیح داده ایم.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

مشخصات فنی سانگ یانگ و بهترین لاستیک برای آن


شرکت موتور سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ مستقر در کره جنوبی است. سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت جداگانه به نام های کارگاه موتور Ha Dong-hwan و Dongbang Motor Co در سال 1954 شروع به فعالیت کرد و در اواسط سال 1963، این دو شرکت با هم ادغام شدند.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

بهترین لاستیک برای کیا سراتو


کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

قالپاق چیست و چه کاربردی دارد ؟


مانند همه ی قسمتهای خودرو ، قالپاق نیز هدف بسیار مهمی را در خودرو دنبال می کند ، با این تفاسیر که هنوز برخی از رانندگان در مورد نیاز یا عدم نیاز آنها شک دارند. در این مقاله درباره ی اینکه قالپاق دقیقاً چیست و چه کاربردی دارد و مزایای آن برای استفاده چیست بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

قفل رینگ چرخ چیست و چه کاربردی دارد ؟


در بعضی شرایط و زمان ها به دلیل عدم وجود پارکینگ یا جای پارک در خیابان های پرتردد ، مجبور به پارک کردن خودرو در کوچه ها و خیابان های خلوت و دورافتاده می شویم که این خود باعث اضطراب و نگرانی ما از سرقت چرخ و یا لوازم داخل خودرو می گردد که البته ممکن است پیش از این نیز برای شما پیش آمده باشد که لاستیک و چرخ های خودرویتان به همراه رینگ آن مورد سرقت قرار گرفته باشد.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد


چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد. لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهندسی شده¬ و مسلماً یکی از مهمترین بخش¬های خودرو محسوب می شود که بدون وجود آنها خودرو قادر به حرکت نخواهد بود. با این حال می¬توان گفت لاستیک¬ها عمر طولانی و همیشگی ندارند و در صورت عدم نگهداری مناسب خیلی زود فرسوده خواهند شد.

رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S


سازنده ی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدیدو تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S لافن خبر می دهد.

تایر همه زمین ها و جاده ها ( All-Terrain ) چیست ؟


یکی از اجزای اساسی هر خودروی آفرودی لاستیک است. آنها اتصال نهایی بین راننده و زمین هستند و باید در برابر سخت ترین شرایط مقاوم باشند . اینکه شما چه نوع تایری را روی خودرو آفرود خود قرار می دهید بستگی به نحوه استفاده شما از آن خودرو دارد .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0